tirsdag 2. august 2011

Kurs i lek med Distress og Glimmermist på Rensvik-treffet i september

Glimmermist!


Distress av forskjellige typer!

Vi som har en hobby får ofte kjøpemani å må bare kjøpe alt nytt vi ser som er kjekt å ha!
 Kan jo hende vi får bruk for det en vakker dag! 
Jeg har kjøpt mye rart som jeg ikke har peiling på hvordan skal brukes! Men i det siste har jeg lekt meg litt, leita på nettet og funnet ut av mye jeg kan bruke saker og ting til. 

Har lekt og sølt mye med disterss og glimmermist i det siste og oppdaget mange morsomme teknikker som jeg har lyst til å dele med andre!

På treffet til Wenche på Rensvik i september skal jeg holde kurs!

Det blir to kurs. Ett med Distress og ett med Glimmermist!

Håper det er flere som synes det er morsomt og spennende å søle og leke med Distress, Glimmermist og massse annet som er kjekt å ha!


Ingen kommentarer: