fredag 11. november 2011

Blomster av aluminiumstape!

I dag har jeg lekt meg med aluminiumstape og blomsterutstansere+litt annet rot og søl!
Har hatt aluminiumstape på kartong, preget det med embossingfolder i cutlebuggen og farget på forskjellige måter.




Her har jeg farget med alkoholblekk og vannfast stempelpute og pusset med sandpapir.





Her har jeg først hatt på Gesso. Så glimmermist før jeg pusset litt med sandpapir. Til slutt hadde jeg på litt vannfast stempelsverte.




Her har jeg hatt på Dabber i gull, så pusset og så vannfast stempelsverte.




Denne blomsten har først fått en runde med gesso før jeg brukte glimmermist, pussepapir og vannfast stempelsverte.



Her har jeg brukt alkoholblekk og vannfast stempelsverte.


Det er kjempegøy å leke med aluminiumstape og anbefales på det varmeste!
God Helg!

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

ooooaaaaaooooo så stili og flotte de ble :)
Ha ei fortsatt fin og kreativ helg :)

Korthobby.no sa...

Stilig da Lisen ! De var bare nydelige !
God Helg !