fredag 14. juni 2013

Fargerikt kort av flere tags!

Hei!
Starta med to tags og søla med farger her en dag! Hadde ingen plan om hvordan dette skulle bli, men slik ble altså resultatet!
Fargerikt!
 
 Jeg brettet den store tagen, skjærte et hakk i bretten og tredde den mindre tagen inni. I enden av begge taggene hadde jeg brukt dies. Restene etter denne kuttinga ble limt på her og der for at taggene skulle henge sammen og til pynt.
 
Disse stemplene med hatt, kake, ballong og pakke  trodde jeg egentlig ikke at jeg komme til å bruke noe særlig. Men der tok jeg feil igjen! Disse stemplene fra Tim er jo kjempefine!
 
Diesen som er brukt er også fra han Tim!
 
 
Ønsker dere som titter innom bloggen min en strålende dag!
 
Klem fra meg til deg!
 

2 kommentarer:

Nora sa...

Nydelig kort Lisen!
Smart løsning med å tre den ene tagen inn i den andre. Knallfine farger. Har kjøpt meg samme stempelplaten av Tim jeg også, så nå fikk jeg litt ideer.
God sommer!

Korthobby.no sa...

Nydelig Lisen !
Klem